הלינץ' שהציל את חיי


שחיטה, רצח אופי, סקילה….זה מה שעברתי .

לא היה לי מושג שהצרה שלי תעורר כ"כ הרבה כעס וזעם אצל אנשים זרים.

הכל התחיל לפני שבוע….

החלטתי לפרוק עול וחשפתי מצב כלכלי עגום וסדר יום כואב  בפוסט אבא עני, אבא אני.(קישור).

האשמתם אותי בכל מקום שאני דואג לטובתי האישית ולא לטובת הבת היחידה שלי.

מאז עברו הרבה בכי ודמעות אבל בדיעבד זה כנראה מה שהייתי צריך. הערתם אותי. הלחץ הציבורי עשה את שלו והבנתי שאין ברירה, אי אפשר להאשים את כל העולם, צריך להתעשת ולצאת מהבלאגן הזה. זאת לא בושה לקבל ביקורת וללמוד ממנה.

החלטתי שלפני שאתחיל לחפש עבודה במרץ אתחיל באיזון התקציב. כל מה שבגדר מותרות – מקצצים. כשעברתי ברפרוף על ההוצאות החודשיות, לא יכלתי להתעלם מהעובדה שהחיתולים של קים פשוט נוגסים בחלק עצום מהתקציב. מהר מאוד הבנתי שבמצב הכלכלי הזה, אין פרבילגיה של להתפנק.  אנחנו מחליפים חיתולים באותה תדירות שאנחנו מחליפים בגדים – זה פשוט טירוף!

לא ארחיב איך, אבל מצאתי סבא חביב מהבניין ליד שהסכים למכור לי חיתולי יד שנייה של הנכד שלו. לא להאמין כמה כסף יכול לחסוך רעיון אחד מבריק.  בחצי מהמחיר של חיתול חדש, רכשתי חיתולים שסה"כ קצת נרטבו מפיפי או התיישנו. כל מה שהיה רטוב תליתי במשך שעתיים על החבל ו… מה אתם יודעים? כמו חדש! הרגשת סיפוק אדירה.

שני ברשימת ההוצאות הלא מחוייבות – תחליפי החלב. אחרי נסיון קצר גיליתי שקים הרבה יותר אוהבת את הבקבוק שלה עם כפית וחצי מטרנה ולא עם 3 כפיות. היא כ"כ נהנתה מהטעם החדש שסיימה את הבקבוק כמעט בפי 2 מהירות.

SIMILAK

לאט לאט הבחנתי שאין קסמים, הכל עניין של קיצוץ במותרות – בלי להתאמץ יותר מידיי, התקציב החודשי קיבל ככה פתאום עוד כמה מאות שקלים שמאפשרים לי קצת להתאורר מסדר היום האינטנסיבי ולצאת קצת לשתות עם החבר'ה פעם בכמה זמן. אפילו סרט עם הילה בקולנוע הפך להיות עניין הרבה יותר שגרתי.

לסיכום רציתי להודות לעל מי שהוציא אותי מהבועה שלי. הבנתי שחייבים להפסיק להתפנק. חייבים להסתכל למציאות בעיניים ולקצץ בכל מה שהוא לא חובה. נגמרו ימי הפינוק.  אשמח להתייעץ אתכם בעוד נושא קטנטן.. כמובן שגם קשור לכסף ועלויות.

הצלחתי לעניין איזה מרפא אלטרנטיבי, אשר מתמחה בריפוי נכויות באמצעות ניחוח הזעתר, בהשכרת משרד קטן.

creepy-guy

בעזרת וילון חציתי את החדר של קים ל-2 כך שכרגע יש חצי שבו היא שוהה ועוד חצי שיכול לשמש כמעין קליניקה. מישהו יודע כמה שכ"ד נהוג לקחת בסידור כזה? כי אשתי מפנטזת על הדבר המפנק הזה!

41 מחשבות על “הלינץ' שהציל את חיי

  1. את כל הקיצוצים עשית על חשבון הילדה או שגם מהאוכל\בגדים\בירה שלך קיצצת משהו?
    לא חלמתי שיש אנשים כמוך ואני כבר די ותיקה בעולם הזה…

    Liked by 1 person

  2. זה נשמע כמו בדיחה אם זה לא היה אמיתי. חיתולי יד שנייה? ! תשתמשו בחיתולים רב פעמיים אפשר לכבס. יש דברים כאלה! לא חיתולים שהיה בהם פיפי של תינוק אחר. מקצץ לתינוקת באוכל?! השתגעת?!
    שלושה ממירים רשמת שיש לכם בבית בפוסט הקודם? תוריד לאחד. לך תעבוד במשהו גם אם הוא לא מתאים לך במאה אחוז ובמקביל תחפש להתקדם.
    לא קראתי את הפוסט הקודם שלך עד עכשיו, אבל הפוסט הנוכחי נשמע מזעזע יותר מהקודם. לצאת לסרט עם האישה פחות חשוב מרווחת הילד. נראה לי משהו השתבש בסדר העדיפויות שלך.

    Liked by 1 person

  3. הייתי ממליצה במקום חיתולים יד שניה לעבור לחיתולים רב פעמיים מבד שניתן לקנות באי-ביי ב-5 דולר לאחד וזה הרבה יותר בריא לילדה, וגם מעודד מאוד את הגמילה מהחיתולים כך שזה עוד בונוס כלכלי. קונים סך הכל איזה 10 חיתולים קניה חד פעמית.
    ובקשר למטרנה- הרעיון של התמ"ל הוא השלמה תזונתית, לשים כפית וחצי זה לא פתרון. אני ממליצה לך להכין ממש בקלות דייסות מדגנים קטניות ואגוזים- כוסמת, אורז, שקדים, עדשים… פשוט מבשלים/ משרים וטוחנים היטב בבלנדר (אפשר גם אחר כך לסנן במסננת שייצא רק החלב). זה הרבה הרבה יותר בריא מהזבל שיש במטרנות האלה וזה גם מאוד מאוד זול. תתפלא שלילדה שלך לא יהיה אכפת ויש מצב שהיא אפילו תאהב את זה יותר. (ניתן להמתיק את זה בכפית סילאן או סירופ אגבה אבל לא לשכוח שהילדים לא מכורים לסוכר כמונו אז רק אם ממש ממש הכרחי).
    חוץ מזה, לא יודעת מה עשית בנושא הבגדים אבל בגדי ילדים יש בשפע ולא צריך לקנות כלום, אנשים משתמשים כמה חודשים ורק מחפשים למי להעביר. אותו דבר צעצועים.
    בקיצור, ילדים בהחלט לא חייבים ולא צריכים להיות הוצאה גדולה כל כך כמו שקורה בעולם שלנו, אבל רצוי לעשות את זה חכם.. Just keep it simple.

    בהצלחה!

    אהבתי

  4. מעולה!!!!
    אלוהים איזה תגובות כבדות יש פה….
    אנשים, תקלילו…
    כאמא לילד בן שנתיים וחצי עוד מעט ולילד שאמור להיוולד בימים הקרובים למדתי גם קצת לצחוק עלינו, בעיקר האימהות, שכל דבר שהן עושות הופך לאמת אחת ויחידה

    Liked by 3 אנשים

  5. כל הכבוד לך על הקיצוצים, הייתי ממליצה גם להפסיק את החימום בחדר שלה מה שיעזור בעלויות החשמל

    ולכל אלו שהגיבו ברצינות, אתם אמיתיים??

    Liked by 1 person

  6. חחח
    אתה טמבל, מה יהיה עם הילדה כשאתה תצא לעבוד? נראה לך שבמצבך אתה תרויח מספיק בשביל מטפלת? כינים! היית צריך לחפש עבודה לילדה ולא לעצמך. אנוכי וטפשון שכמוך. קצת ניתוח בסיסי של המצב היה מראה שאת הילדה אפשר להשכיר לפי יומית לפרסומות, לנשים מדוכאות שסתם רוצות תינוק בעגלה, לכל מיני סבתות שחייבות להסתובב בשדרה אבל לא נעים להן לצאת לבד ועוד כהנה וכהנה. ברור שעדיין לא הגעת ליועץ התעסוקה הנכון…

    Liked by 1 person

  7. בעניין המטרנה ..לדעתי חשוב שתתייעץ עם רופא או אחות
    טיפת חלב כי אסור לשנות את היחס של הכמויות לתינוקות זה עולל לפגוע!!! תברר זאת היטב לפני. אני לא יודעת מה גיל
    התינוקת אבל היה חשוב לי להסב את תשומת ליבך לנושא
    בהצלחה בכל מקרה..

    אהבתי

  8. אתה לא נורמלי, נכון, המצב הכלכלי אכן קשה, קשה מאוד אפילו. א-ב-ל היית צריך לקחת את העבודה שהציעו לך (בפוסט הקודם), איזה מן פינוק זה "אין חדר אוכל מסודר" , אתה יודע כמה עבודות לא מספקות חדר אוכל ואפילו לא תלושים לקיוסק?? אתה מפונק ומקצץ מההוצאות על הבת שלך במקום לקצץ מהדרינק עם החבר'ה או סרט עם האישה. תודה לאל היום יש סרטים להורדה בחינם – ואפילו אם אתה קצת עובר על החוק, אם זה מה שיעזור לך להחזיר לילדה את האוכל המזין שהיא צריכה אז "תיסלם" כמו שאומרים. בקיצור – לא התעוררת, נשארת אפילו מעט אנוכי. שוב, מאוד כואב על המצב הכלכלי הזה הוא באמת לא קל, אבל רבאק תסתכל שוב על הפוסט שלך, תקרא שוב היכן קיצצת. הוט / יס יש לך בבית? קצץ! אייפון 5 יש? קצץ! יש דרכים אחרות לחסוך בכסף, לא על הילדה.

    אהבתי

    • אחי אני באמת מבין מאיפה אתה בא. יש בזה משהו. אני מנסה למכור את הנוקיה של אשתי ופשוט לא מצליח! את הגלקסי שלי אין לי לב למכור… הוא עלה כ"כ הרבה

      אהבתי

  9. ואווו אנשים מה נסגר אתכם?

    ובלי להעליב בשבילי בדיחת בזוקה יותר מצחיקה מהפוסט הזה

    אבל התגובות בהחלט עלו בי חיוך…

    אהבתי

  10. מענין איך תינוקת ש"עושקים "אותה ו" רומסים את זכויותיה הבסיסיות" לא מפסיקה לחייך , לצחוק ולמחוא כפיים בשמחה…….אני הייתי חוזר שוב לטיפת חלב לברר אם התגובות שלה מתאימות לגילה……………צחקתי הרבה – אבא..

    אהבתי

  11. אם זה היה בציניות, זה לא מצחיק… אם זה לא היה בציניות זה ממש לא מצחיק! אם העבודה החדשה שלך זה לדאוג לתעבורה באתר…הצלחת

    אהבתי

  12. אני שמה לב אתה מקצץ מהבת שלך בשביל שתוכל לנשום ולצאת מידיי פעם עם חברים.
    אז זאת ממש לא הדרך, בתור הבחורה הכי חסכונית שיש ומחושבת.
    תוריד מהמותרות שלכם לא מהילדה ובטח לא חיתולים משומשים זה הדבר הכי אבסורד ששמעתי, על המטרנה עוד אפשר להבין.
    תעשה לך סדר של הוצאות והכנסות ותראה כל חודש איפה אתה עומד

    אהבתי

    • התחלתי לעשות סדר בהוצאות וראיתי שהחיתולים זה ממש יקר! על מה? על כלום… זה ממש מיותר. הימים כ"כ חמים שחיתולים הרטובים מתייבשים תוך שעתיים. במייבש בכלל תוך 4 דקות זה יבש

      אהבתי

  13. לא קראתי את הפוסט הקודם.
    ברור מהפוסט הזה שהוא בא רק להתנקם בציבור על חוסר הפירגון…
    גם לא בטוח שזה אותו מחבר.
    בכל אופן. בהצלחה.

    אהבתי

  14. אלון…
    בצער רב אני כותב לך – אתה פשוט לא חכם!!!
    ממתי חיתולים להחליף צרכים לילד וחלב לתזונתו הם במסגרת מותרות ???
    אתה דביל שצריך ללמד אותך איך להיות אבא …? תקצץ לך באוכל לפני שאתה מקצץ לתינוקת שלך !!
    וממתי שמים לתינוקת חיתול שנרטב בפיפי – אתה רוצה שהיא תחטוף דלקת בשתן או פריחה …? אתה לא שפוי .
    יש לך בעיה חמורה בצורת השיפוט של עיקר וטפל.
    קח את עצמך ליעוץ. ובבקשה לטובת ילדתך – תתייעץ עם אחרים לפני שאתה עושה כאלה שטויות ועוד כותב עליהם לכל העולם.
    אורי

    אהבתי

  15. פינגבאק: התמכרות | אבא שלה

  16. מדהים כמה אנשים יכולים להיות מחוסרי-חוש הומור באופן הכי בסיסי, ולא להבין שהאיש צחק באירוניה…
    כל מי שנלחצה מ"חיתול יד2" או קיצוץ בכפיות מטרנה…
    אם במדינה הזאת אין לכן חוש הומור, לא תגיעו רחוק. שחררו קצת.

    אהבתי

    • אנשים האלו כל כך אכולים מהחיים שלהם, שלא מצליחים לראות שום דבר טוב מסביב. בטח לא לזהות צחוק. אצלם אין צחוק. הכל רע ושלילי, אז בטח שלא יפרגנו לאדם כמוך

      אהבתי

  17. בנאדם מן השורה כולא פתח את סגר ליבו לפני הקהל, ומן הסתם מצטער על כך. מה שכן, הוא עשה מבחן או יותר נכון "בית ספר" לכל אלו שלא יודעים להקשיב, לפרגן, להטות אוזן, ויודעים רק לקטר ושתות את דמו של השני מתוך קנאה והמון שנאה עצמית.
    כל הכבוד גרבר-גבר, היינו צריכים לראות אותם פה!

    אהבתי

  18. אני בטוח שזאת בדיחה, הומור עצמי, מה עם עבודה? ממתי יש תיתולים יד שניה? חתולים? לא הייתי בטוח שזאת בדיחה עד לקטע של וילון באמצע החדר והשכרת החלק הפנוי.

    אהבתי

כתיבת תגובה